Η σχεδίαση της Transalp αποτυπώνει μία αδιαμφισβήτητη αίσθηση adventure touring. Ο κινητήρας προσφέρει ισχυρή απόκριση σε όλο το εύρος στροφών, ό,τι απαιτείται για ταξίδια με έναν ή δύο αναβάτες. Ο νέος, εν σειρά, δικύλινδρος κινητήρας 755κ.εκ. αποδίδει μέγιστη ισχύ 91.8 PS (67.5kW) και υψηλή ροπή σε όλο το εύρος στροφών, με μέγιστη τιμή τα 75 Nm. Ελαφρύ, ατσάλινο πλαίσιο τύπου «διαμάντι», βάρους 18.3kg με ενσωματωμένο υποπλαίσιο. Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 43mm USD και πίσω αμορτισέρ με μοχλικό Pro-link, και τα δύο με ρύθμιση προ-φόρτισης. Διπίστονες εμπρός δαγκάνες/κυματοειδείς δίσκοι 310mm και μονοπίστονη πίσω δαγκάνα με δίσκο 256mm προσφέρουν αποτελεσματική ισχύ φρεναρίσματος, ενώ τα ελαστικά, 90/90-21 εμπρός και 150/70-18 πίσω, παρέχουν ευελιξία εντός και εκτός δρόμου.
Οι βελτιωμένες ρυθμίσεις του συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Γκαζιού – Throttle By Wire (TBW) προσανατολίζουν τον χαρακτήρα του κινητήρα προς τον τουρισμό και την άνεση. Προσφέρει πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον αναβάτη τα οποία περιλαμβάνουν 5 riding modes, εκ των οποίων τα 4 περιέχουν προκαθορισμένους συνδυασμούς Ισχύος Κινητήρα , Φρένου Κινητήρα, ABS και του Honda Selectable Torque Control με ενσωματωμένο Wheelie Control (έλεγχο ανύψωσης εμπρός τροχού. Το 5ο ‘User’ mode επιτρέπει στον αναβάτη να ορίσει τον δικό του επιθυμητό συνδυασμό.
Τα όργανα περιλαμβάνουν μία έγχρωμη, υψηλής ευκρίνειας οθόνη 5 TFT ιντσών, που προσφέρει τέσσερις τύπους απεικόνισης της ταχύτητας κίνησης, στροφών του κινητήρα, 3 αναλογικές ενδείξεις στροφόμετρου και 1 με μπάρες καθώς και της ένδειξης ποσότητας καυσίμου/κατανάλωσης καυσίμου, των επιλεγμένων προγραμμάτων οδήγησης, και της επιλεγμένης σχέσης στο κιβώτιο.
Το νέο XL750 Transalp κάνει μόνο μία ερώτηση. Πόσο μακριά θέλετε να φτάσετε;