H Honda πρόσθεσε στην γκάμα της την NC750X, μία μοτοσυκλέτα που σχεδιάστηκε για να προσφέρει ακόμη περισσότερα στους λάτρεις του αρχικού μοντέλου και τίποτα λιγότερο.
Ο μεγαλύτερος κινητήρας των 745 κ.εκ. χαρίζει στην NC750X μεγαλύτερη ισχύ και ροπή σε όλο το φάσμα περιστροφής και γεμίζει με περηφάνια τον ιδιοκτήτη της, αναβάτη μιας κανονικής “750άρας”.
Η κλιμάκωση των σχέσεων είναι πιο μακριά, όμως η επιτάχυνση και η τελική ταχύτητα έχουν βελτιωθεί, ενώ η προσθήκη διπλών αντικραδασμικών αξόνων και μιας νέας εξάτμισης εξασφαλίζουν πιο ομαλή λειτουργία του κινητήρα αλλά και πιο χαρακτηριστική αίσθηση.
Περισσότερες πληροφορίες στα όργανα, ρυθμιζόμενη μανέτα φρένων, δικάναλο ABS, νέο υλικό επένδυσης της σέλας και νέα ελαστικά συνοψίζουν τις αναβαθμίσεις για το 2014. Παραμένοντας προσιτή στην αγορά και τη χρήση της, η NC750X – που συνεχίζει να κατασκευάζεται στην Ιαπωνία – προσφέρει υψηλή ποιότητα κατασκευής, ενώ προαιρετικά διατίθεται με το μοναδικό, εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT της Honda. Το DCT έχει βελτιώσεις στο λογισμικό του και προσφέρει μια ακόμη πιο ‘διαισθητική’ εμπειρία οδήγησης.
Τα τελευταία δύο χρόνια η NC700X έχει αποδείξει ότι είναι μία μοναδική, ασυναγώνιστη πρόταση σε δύο τροχούς. Και η NC750X είναι ακόμη καλύτερη.